středa 11. prosince 2013

Noční můra jménem Zimní kabát!

Ač letošní zima nepatří k nesnesitelným krutopřísným zimám, stejně jsem se rozhodla, že nějaký ten nový zimní kabátek by se celkem hodil. Rozhodla jsem se tedy ve volné chvíli tento hon na kabát zrealizovat. Řekla jsem si, že neúrodnější půdou bude starý dobrý Václavák. Po náhledu do několika obchodů jsem s hrůzou zjistila, že se letos koná asi soutěž o nejdražší kabát zimy.

Jsem ochotná do kabátu investovat, ale řeknu Vám, že kabát za 5 000 v Zaře mě trochu nevyděsil. Přitom jsem procházela jindy dostupné obchody jako: CA, HM, Promod, New Yorker, Mango.... BTW od kdy začali do kabátu od Bershky našívat zlato? Protože ty ceny by tomu i odpovídaly. Z tohoto honu jsem tedy odcházela lehce rozmrzelá a začala přemýšlet, kde já jako ten kabát seženu. Můj další hon, tentokrát do OC Arkády, byl konečně úspěšný. Asi bych měla specifikovat, o jaký kabát mi letos šlo. Velice se mi zalíbil oversize - boyfriend style. Však při prvním vyzkoušení, kdy jsem vypadala, že mám o 6 velikostí větší kabát a ještě po babičce, mě tahle představa rychle pustila.

Toto byl můj vysněný oversize, ale pro skřítky tenhle styl prostě není.


Topshop £78.00 (dostupný na topshop.com)


Rozhodla jsem se teda pro teplejší variantu mého podzimního kabátu. A já ho objevila a ještě za neuvěřitelnou cenu. Padl mi do oka v Pull and bear - mimochodem ten název je vážně příšerný, ale věci občas fakt skvělý. Stál neuvěřitelných 1799 Kč a ještě neuvěřitelnější je, že je vážně teplý a zímní, což u těchto stylů moc nebývá.





Pracovně jsem si ho pojmenovala, "kabát na zabíjení lachtanů". Ano je to strašně morbidní a vůbec né hezký, ale když si nasadím kapuci, vážně tak vypadám, takže se všem ochranářům zvířat omlouvám. Připojuji vám kabáty, které mě taktéž zaujaly:)


1. Stradivarius 2199 Kč(OC Arkády, 2 varianty - černá, šedá) 2. Mango 3599 Kč (OC Arkády, khaki s koženými rukávy)
 3. Pull and Bear 2299 Kč (OC Arkády, tmavě modrý)

Můj vymodlený  kabát můžete vidět v mém Winter Lookbook videu!

Čauky mňauky lovu zdar! Vaše Nicol.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:)