neděle 15. prosince 2013

Kosmetika E.L.F. aneb nakonec příjemné překvapení


Tuto americkou značku kosmetiky znám už poměrně dost dlouho. Nikdy jsem však neměla nějakou nesnesitelnou touhu si objednat některé produkty. Přesvědčila mě až probíhají akce "poštovné zdarma". Akce trvala už pouze 15 hodin a tak sem si řekla, proč ne. Zakoupila jsem tedy pár produktů a netrpělivě čekala, co pošťačka přinese. No nepřinesla nic. Na klasiku přišla první SMS, dnes Vám bude balík doručen, tak čekám a za hodinu přijde druhá SMS, balík Vám nebyl doručen z důvodu nepřítomnosti. TO URČITĚ! Jsou to lenošky!

Překvapivě jsem tedy přežila návštěvu pošty a vrhla se na rozbalování. Moc radosti tam teda nebylo viz video E.L.F mini haul.




Po pozdějším očuchání, prozkoušení a prozkoumání jsem i na něco názor změnila. Což je pozitivní!:)

1) Eyelid primer ( báze pod oční stíny)
-  39 Kč
- 5 ml
- základní řada
- odstín champagne

Při prvním kontaktu jsem byla lehce vykolejená, protože jsem si bohužel objednala špatný odstín. Tím pádem byl na mojí pleť tmavý a ještě ke všemu třpytivý a třpytky nejsou zrovna moje kamarádky. Musí se mu však nechat výdrž. Opravdu díky němu vydrží stíny i linky celý den. Třpytky se sem tam objeví, ale většina se schová buďto za stíny nebo linky. Příště bych si tedy vybrala světlejší odstín, ale jinak za 39 Kč udělá opravdu parádu.



2) Výživný balzám na rty (therapeutic Conditioning Lip Balm)
- 39 kč
- 2 g
-základní řada
- příchuť Strawberry Cream - bezbarvý

Jediný problém, který s tímto "balzámkem" mám, je jeho velikost. Po stránce funkčnosti je v pořádku - hydratuje, hezky voní...Dost rychle ubývá, ale to bude pořád problém v té velikosti:) Nenadchne ani neurazí.


3) HD tvářenka (HD blush)
- 97 Kč
- 10 ml
- řada studio
- odstín showstopper

U tohoto produktu jsem se nejvíce spletla. Je naprosto úžasná. Vytvoří na tváři krásně přirozený odstín! Je hodně pigmentovaná, takže pozor na to. Pravdou je, že mi trvalo dlouho než jsem odhadla kolik a hlavně jak tvářenku aplikovat. Po pár katastrofách jsem na to přišla a teď je to můj oblíbený produkt. Dávkování pumpičkou vymýšlel asi nějaký chytrolín, ale jak říkám, stačí cvik. Až přijde zase nějaká speciální akce vyzkouším jiný odstín.




4) Peeling na rty (Lip Exfoliator)
- 97 Kč
- 4,4, g
- řada studio
- sladká kávová chuť a vůně

Kvůli tomuto produktu jsem vlastně celý nákup uskutečnila. jaké mi to bylo překvapení, když mi přišel zlomený. Fakt skvělý. Samozřejmě jsem ho nechtěla vyhodit, takže jsem se rozhodla to nevzdat a vyzrát nad tím. Ve finále je to produkt opravdu skvělý, jen ten fakt, že ho mám zničený mi dost pije krev při každým použití. Jinak funkčně je to nadprůměr, takže vřele doporučuji. Rty nechá krásně hladké a díky přidanému bambuckému máslu je krásně zhydratuje. Jen doufejte, že nebudete mít taky mrzáčka.





5) Štěteček na rty
- 39 Kč
- základní řada

Až jsem sama překvapená, jak je tenhle štěteček šikovný. Krásně se s ním konturují rty. Daleko lepší a přesnější aplikace než bez něj. Je pravda, že štětinky trošku odstávají, ale za 39 Kč jsem nečekala žádné velké zázraky:)


6) Stipple Brush
- 97 kč
- řada studio
Až na jednu vadu mě tenhle štětec příjemně překvapil. Perfektně se s ním manipuluje a hlavně je jemný a vůbec nedře. Někdy se s nim jen tak mazlím :D Jedinou chybu vidím v tom, že prostě není tak chumdelatý.



Pokud mám nákup celkově shrnout, tak za mě 70 %. Některé produkty jsou dobré, ale asi žádný není takový, že bych z toho skákala radostí. Každopádně je to dostupná kosmetická značka a já svého nákupu ve finále nelituji:) 

Veškerou kosmetiku najdete na e-shopu - http://www.elfkosmetika.cz/

Čauky mňauky, Vaše Nicol.










4 komentáře:

  1. Ahoj, moc se mi líbí tvůj blog a tvoje videa. Máš hezký jednoduchý styl :) Sleduju tady i na youtube, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak já viděla video,a brutál průser teda :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)