středa 24. prosince 2014

Primark HAUL ♥

Krásné Vánoce moji shopaholici ♥

Přesně na Vánoce vám přináším slibované video, moje nákupy z Primarku z Drážďan :) Bylo toho zase dost, ale já se prostě v Primarku neumím držet na uzdě:D Ale když ho mám tak "blízko" tak to už snad příště nebude tak dramatický :D Doufám, že se vám bude video líbit a koukejte tam taky zajet, stojí to za to!

Mějte krásné Vánoce!

Vaše Nicol ♥



7 komentářů:

  1. Si taková moc rychlá v tom videu =D
    Mimochodem ten svetr pro tvoji ségru bych si klidně taky koupila! :) A ten kryt je vážně roztomilej, stejně jako ty jmenovky.. No prostě, většina věcí se mi líbí a soudím, že už se do Primarku vážně musím nějak dostat! =D :)
    A Hauly toč, toč a toč! Děsně mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na videu vypadáš nádherně Niky. Všechny tvoje videa mám moc ráda a úlovky máš super.
    Přeju hezké svátky :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné nákupy :) Taky jsem si tam nakoupila dost věcí, ty punčocháče se v Primarku fakt vyplatí, taky tam vždycky nakoupím ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky si nakoupila Niky! Mám hrozně ráda tvoje videa, jsi hrozně vtipná. :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super kousky :) ten náhrdelník mám taky a je super! Máš moc pěkný blog a videa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Primark miluju! :) Byla jsem tam na Oxford Street - tam je největší masakr. Moc pěkné video, hezky si nakoupila ;)

    Blondie (blond-girl-writes.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva kousky:) doufám že se tam brzo dostanu a taky si nakoupím:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)