čtvrtek 17. července 2014

Brandnooz box Červen ♥

Ahoj moje drahé!

opožděně, ale přeci je tu recenze na červnový brandnooz box :) Rozhodla jsem se prozatím přesunout otevírání balíčku na blog a uvidíme, co s tím ještě vymyslím.

Upřímně musím říct, že poprvé za celou dobu, kdy box objednávám jsem opravdu zklamaná :/



1) Dolmio Bazalka - 51, 90 Kč
Jedná se o hotovou omáčku na těstoviny. S tím bych problém neměla, ale úplně stejnou jsem už v boxíku měla a myslela jsem, že je to hlavně o objevování novinek, což tohle není. Každopádně minule omáčka byla dobrá, takže se určitě nezkazí :)


2) Orbit Bubblemint - 11, 90 Kč
No potom najdu v boxu žvýkačky, jako v každém boxu....Nevím tohle už mě taky netěší, jasně mám zásobu na svěží dech, ale je to nuda :(


3) Valfrutta krájená rajčata - 36, 90 Kč
 Z tohohle mám velkou radost, loupaná rajčata jsou skvělý právě na omáčky do těstovin a to já můžu, protože udělat rajčatovou omáčku je easy a mňamózní :)


4) Jupík Crazy Aqua - 15, 90 Kč
Tento Jupík putoval s bráškou na výlet a prý byl moc dobrý, takže za děti za 1 :)


5) Kand ocet 7 bylinný - 34, 90 Kč
Já celkově moc ocet nepoužívám, spíš vůbec. Ale občas do salátů se bude hodit. Ale nic z čeho bych skákala do vzduchu no...


6) Dafo česneková pasta - 17, 90 Kč
Tohle plánuji využívat hlavně na grilování, takže toto mě potěšilo. Můj grilovací kamarád:)


7) Hellmanns kečup se sladidly z rostliny stévie - 43, 90 Kč
Kečup ten mě dorazil, to už je snad 5. kečup v řadě :/ Je super, že je to bez sladidel, ale já nevím...kečupu už bylo dost:)


8) Bohemia chips kečup a majonéza - 24, 90 Kč
Jsou moc dobré, ale pšt..chodím na ně tajně do kuchyně, protože už jím přeci zdravě :D


9) Pectol Lékořice s vitamínem C - 17, 90 Kč
Já osobně lékořici nesnáším, takže je daruji dál, ale musím ocenit obal ten je RETRO a to se mi líbí :)


10) Megafyt pharma studený čaj  - 54 Kč
Tak tohle mě zaujalo z boxu úplně nejvíc. Přijde mi to super nápad a už se těším až to v práci vyzkouším. Mňam.


11) Ponti glassa - neprodejný vzorek
Tohle glazé jsem ochutnala a není to můj šálek kávy teda. Divná konzistence a ta chuť dost nespecifikovatelná :D Ale věřím, že to někomu chutnat může :)


12) Kotanyi steak New York strip - 19, 90 Kč
Opět skvělý pomocník na grilování. Koření se vždycky hodí a u mě maso převládá, takže za mě super:)


Takže když to shrnu, mám radost nejvíc z ledového čaje, loupaných rajčat, česnekové pasty a chipsů. Ostatní za mě opravdu špatný. Pokud si to čte někdo z Brandnooz boxu, tak už prosím žádné kečupy a žvýkačky :)))

Objednali jste si také Brandnooz box?

Mějte se krásně,

Vaše Nicol ♥






7 komentářů:

  1. Ještě jsem se do téhle krabičky nehrnula, mám strach že by mě jako bezlepkáče a bezlaktozníka :D, moc nepotěšila.. Tak čekám, co vymyslí pro nás..

    OdpovědětVymazat
  2. jé to je super akorát mě teda hodně mrzí že jsi to přesunula na blog :( je to opravdu velká škoda nejvíc se mi líbilo tvoje podání s bráškou když jste ten box otevíraly :) na youtube

    OdpovědětVymazat
  3. Mňamky ♥ Všetky vecičky vyzerajú skvelo a fajn, pekne si ich rozpísala :) Už sa teším na ďalšie článku a pekné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Box je aji povedený, ale nevím, proč oni tam pořád cpou ty kečupy :D Zatím mě to ale natolik nezaujalo, abych objednala, protože někdy jsou tam i věci, který novinky nejsou :).
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem objednala teď ten červencový, tak jsme zvědavá, co tam bude dobrého:))

    OdpovědětVymazat
  6. Některé z věcí jsou pro mě ideální, některé nic moc... :)
    Brandnooz box jsem si ještě nikdy neobjednala, a v blízké době to ani neplánuji. :)
    jeanne-s-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zdá se mi, že se docela horší - a dávají tam pořád stejné věci.. :( Nejvíc mě zaujal ten studený čaj, rozhodně, ale jinak nevím.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)