neděle 12. ledna 2014

ROZBALOVÁNÍ MISSHA BOXU


I když jsem se už několikrát zařekla, že už si nikdy neobjednám, jakoukoliv beauty krabičku, na klasiku jsem to porušila. Ale na mojí obranu není to Lady box! Jedná se o speciální box od značky MISSHA.

Na webovkách avizovali, že by se mělo jednat o box specializovaný na péči o pleť, což tedy do puntíku splnili:) Jsem z boxu opravdu nadšená, až mě to samotnou překvapilo.







MISSHA Black Ghassoul Foam Cleaning Bar
- 80g
- 232 Kč

Popis prodejce: Mýdlo s marockým jílem a přírodním uhlím účinně odstraňuje nečistoty a zbytky makeupu. Mýdlo absorbuje přebytečnou mastnotu, odstraňuje ucpané  póry, odstraňuje toxiny, bojuje s akné a osvěžuje pokožku.

Na tento výrobek se velice těším, i když ten zápach je opravu hrozný. Ale znáte to, kapky na kašel taky nechutnají dobře, ale zabírají.

MISSHA The Style Lucid Nail Polish
- 8 ml
- 106 Kč

Lak vypadá opravdu skvěle, navíc má široký štěteček na aplikaci, což je skvělé. Nejlepší je jeho rychlé zachnutí, protože já jsem super patla v tomhle. Odlakování je trošku náročnější, ale to mě u třpytkových laků absolutně nepřekvapilo.

MISSHA Super Aqua Cell Renew Snail BB cream
- vzorek
- plné balení 621 Kč

MISSHA Super Aqua Cell Renew Snail Cream
-vzorek
-plné balení 1549 Kč

V těchto produktech je obsažený extrakt šnečího séra. Takže jsem zvědavá až tyhle krémy zkusím, protože moc mě to neláká:D Možná o to víc budu překvapená.


1. Black Glassoul Foam   2. Black Glassoul Foam  3.Lucid Nail Polish - Dazzling  4.Super Aqua Cell Renew Snail BB cream, Super Aqua Cell Renew Snail Cream


MISSHA Natural Konjac Cleaning Puff
- 1 kus
- 97 kč

Popis prodejce: Houba odstraňuje mikroorganismy a odumřelou kůži. Obsahuje minerály a živiny. Skládá se z přírodní houby 90% a z 10% bílého jílu.

Na tuhle věcičku jsem taktéž zvědavá, protože tomu zas tak pořád nerozumím. Já jsem v odličování, tak trochu "lajdák", ale tak nějak tuším, že se teď stanu profesionál :D

MISSHA Time Revolution Immortal Younth Cream
- 10 ml
- 143 Kč

Popis prodejce: Obsahuje karnosin, aminokyselinu zodpovědnou za regulaci cukrů v krvi. SilverVine, extrakt z aktinidie stříbrné, přestavuje strukturu pokožky a zabraňuje ztrátě kolagenu. A extrakty z myrty, které podporují tvorbu prospěšných proteinů v pokožce. 

Tento krém bohužel zkoušet nebudu a podaruji moji mamku. První dojem - hrozná vůně.


MISSHA Super Aqua Perfect Cleaning Tissue
-40 ks
- 131 Kč

Popis prodejce: Ubrousky s funkcí 2v1 - zároveň čistí a hydratují pokožku díky extraktům z aloe a okurky. Ubrousky zabezpečí rychle očištění prakticky kdekoliv. Uzavíratelný obal zabrání vysychání. Nízká acidita ubrousků (pH 5,5) udržuje hydratační rovnováhu vaší plet.

Tyhle ubrousky jsou boží! Nádherně odličují, úžasně odličuji a nepálí v očích! Navíc je jich tam 40, takže ta cena nakonec není tak přepálená:) Dost uvažuji o jejich další koupi.


MISSHA Time Revolution Extreme Toner, MISSHA Time Revolution Dream Silky Lotion
- vzorek
- 600 kč

Popis prodejce: Ultra jemné pleťové tonikum a hydratační fluid s anti-aging účinkem. Zlepšují kvalitu kolagenu v pleťových buňkách.

Tyto produkty bohužel taky nevyzkouším, ale udělám takové malé Vánoce mamce.


1. Natural Konjac Cleaning Puff  2. Time Revolution Immortal Younth Cream  3.Super Aqua Perfect Cleaning Tissue  4. Time revolution Extreme Toner, Time revolution Dream Silky Lotion

Takže za mě je to opravdu  povedený box a MISSHA semnou může počítat i při příští objednávce!
Veškeré produkty najdete na http://www.missha.cz/.

Taky jste si MISSHA box objednali nebo jsete už s beauty boxy skončili?

Čauky mňauky, Vaše Nicol.



4 komentáře:

Děkuji za každý komentář:)